Silvia van Dorst

€ 270,00
Opgehaald door 11 donateurs
Steun jij Silvia ook?
Hoi ๐Ÿ˜ Ik ben goedgekeurd voor "Nierdonatie bij leven". De wandelingen wil graag gebruiken als mentale voorbereiding op mijn donatie. Aan de hand van vragen die ik meeneem tijdens mijn wandeling en het bijhouden van een Bullet Journaal, wil ik de vragen en kleine onzekerheden die ik soms nog heb, voor mezelf duidelijk krijgen. Zodat ik na de Nierdaagse een definitief weloverwogen besluit kan nemen over mijn Nierdonatie. En ik hoop tijdens mijn overpeinzingen met het wandelen ook nog een leuk donatie bedrag voor de Nierstichting te verzamelen. Via Instagram en Facebook hou ik mijn vrienden, familie, kennissen en volgers op de hoogte en hoop zo ook "Nierdonatie bij leven" te promoten en bekender te maken. Ik ben te volgen op: @green_cat_crea op Instagram ๐Ÿ˜Š
16,97 Km
31-07-2020
Wandeling 24 ... de laatste van deze Nierdaagse.๐Ÿ˜‰ Ben vanmorgen vroeg vertrokken om de hitte voor te zijn. Maar het werd al snel erg warm. Heb in een rustig tempo, zoveel mogelijk in de schaduw gewandeld. Had andere schoenen aangedaan , zodat ik minder last had van mijn blaar. ๐Ÿ™ƒ Toch nog bijna 15 km erbij op de wandelmeter.๐Ÿ‘ฃ Het was best raar om te beseffen dat het de laatste was en ook wel fijn hoor. En zeker met het warme zomerweer wat er de komende tijd aankomt. ๐Ÿคช Liefs Silvia Ps nog even met de buuf de hond uit gelaten ๐Ÿคช
0 Km
Het is voorbij, afgelopen, klaar... ๐Ÿ Wat was het een avontuur. ๐Ÿ˜ Soms zwaar, soms nat, maar meestal was het leuk, prachtig, heerlijk, genieten en bevredigend.๐Ÿค— Even wat cijfers ๐Ÿคช *24 wandelingen *In 31 dagen *391,34 km gewandeld *Hoogste punt 322,4 meter boven NAP *2 lieve mensen die een wandeling met mij gelopen hebben. *250 liter water mee gesleurd *1 blaar opgelopen *36 energie bars opgepeuzeld *5 mooie en onvergetelijke gesprekken gehad met mensen die ik tegen ben gekomen. *Verste punt Valkenburg "Kortste wandeling 5,54 km *Langste wandeling 28,15 km "1 treinrit om weer thuis te komen *5 kopjes koffie op een terrasje *In de top 5 van meest fanatieke wandelaars .... Heb mijn Nierdonatie mijmeringen goed op een rijtje gekregen en ben mentaal en fysiek klaar om mijn linker Nier aan Karin te geven. We gaan samen nog een dagje weg om even rustig over de donatie praten. Over wat we verwachten na de transplantatie. Voor onszelf en van elkaar. Het is nu afwachten tot Karin haar checkup heeft gehad en we een datum hebben voor de transplantatie. Ik ga de komende tijd wat minder wandelen en wat meer fietsen. Zo blijf ik lekker in conditie en kan wat verder weg opzoek gaan naar mooie plekjes ๐Ÿ˜ En tijdens mijn wandelingen heb ik ook weer veel nieuwe dingen over mezelf ontdekt en heb weer nieuwe ideeรซn, uitdagingen en veranderingen voor de toekomst gezien. Ik heb me op de mailinglijst gezet om op de hoogte te blijven voor de volgende Nierdaagse ๐Ÿ˜ Want het is zeker voor herhaling vatbaar. En dan hoop ik dat ik wat vaker een wandel maatje heb, want dat was extra genieten ๐Ÿ˜ En "Last but not least" wil ik mijn sponsoren heel erg bedanken. Want jullie hebben het met jullie steun aan de Nierstichting, voor mij extra speciaal gemaakt ๐Ÿ™๐Ÿ’๐Ÿ‘๐Ÿฅฐ Dankjewel ๐Ÿ˜˜ In het filmpje een kleine samenvatting van mijn wandelingen. ๐Ÿ‘ฃ Liefs Silvia
15,8 Km
30-07-2020
Wandeling 23 was een recap van mijn wandel-mijmeringen. Aardig wat kilometers met dit warme weer en een blaar onder mijn voet ๐Ÿคช. Maar het was een leuk, leerzaam en vooral gezellige wandeling. Dankjewel Rob voor je luistert oor, je advies en je steun en vriendschap. โค๏ธ Het zit er bijna op, morgen is het de laatste wandel dag ๐Ÿ‘ฃ Liefs Silvia
20,55 Km
28-07-2020
Wandeling 22 Een wandeling in 2 delen. Vandaag heb ik zelf nagedacht over wat ik Karin nog wil vertellen en wat ik haar nog wil vragen. Ik vind het belangrijk dat we ook even als vriendinnen even rustig over de donatie praten. Over wat we verwachten na de transplantatie. Voor onszelf en van elkaar. Volgende week gaan we samen lekker wandelen aan de kust en uit eten. Even Jut en Jul tijd.... Zullen we maar zeggen ๐Ÿ˜‰ Groetjes Silvia
21,66 Km
27-07-2020
Wandeling 21. Een wandel met tussenstops. Plantenbieb om stekjes te brengen, fysiotherapeut om even mijn spieren los te laten masseren en even thuis eten om dan met de buuf en hond nog een rondje te lopen. Ook ben ik halverwege mijn spiritueel begeleider nog tegen gekomen. We hebben komende week nog een evaluatie gesprek, tijdens een Nierdaagse wandeling. Al mijn Nier-donatielijst-mijmeringen doornemen en kijken of er nog dingen zijn die nog geen plaatsje hebben gekregen. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Silvia
11,2 Km
26-07-2020
Wandeling 20. Weer een gezellige wandeling in gezelschap van een goede vriend ๐Ÿ˜
5,57 Km
25-07-2020
Wandelingetjes
6,51 Km
24-07-2020
Even naar het centrum gewandeld en terug ๐Ÿ˜
17,58 Km
22-07-2020
Wandeling 17.... Ik heb de grens van mijn kunnen bereikt, voor dit moment. De eerste 10 km gingen prima. Heb vandaag weer op bekend terrein gewandeld. Dus geen verrassingen en niet te zwaar met klimwerk of grove ondergrond. Na de lunch begon ik aan de anders 10 km die ik gepland had. Maar ik had pijn in mijn linker voet en gaande weg kreeg ik lichte krampen in mijn benen... Dus de 4daagse laat ik vallen en ga een paar dagen rustig aan doen. Ik vind dat ik het goed gedaan heb en zie het niet als falen. Doorgaan heeft geen zin, want dan ga ik blessures krijgen en dan ben ik verder van huis ๐Ÿคช En mijn eerste wandelprioriteit is de Nierdaagse. Je grens leren kennen is 1 deel van de les, het accepteren en er naar luisteren een 2 en het laaste is je zelf niks verwijten, want je kunt niet meer doen dan je aan kan ๐Ÿ˜ Ik ben en blijf trots op mijn prestaties en ga rustig door met wandelen ๐Ÿ˜š Na een dagje rust ๐Ÿคช Liefs Silvia
20,73 Km
21-07-2020
Wandeling 16 was weer een pittige ๐Ÿ˜. Veel in groene omgevingen en op natuurlijke paden gewandeld. Met veel klim werk en prachtige uitzichten... Wat is mijn omgeving toch mooi. En dat ik daar nu na 20 achter kom ๐Ÿคญ. Tot en met vrijdag min.20 km /dag. Want ik loop ook mee met de alternatieve 4 daagse.... 2 wandelingen in 1x .... Moet niet gekker worden ๐Ÿคญ๐Ÿ˜‚ Tot morgen ๐Ÿ‘ฃ Liefs Silvia
13 Km
20-07-2020
Nr. 16 Lekker rustige wandeling door de stad en via het Landgoed van Kasteel Terworm.
28,15 Km
19-07-2020
Wandeling 15 Flinke wandeling gemaakt. Weer een nieuw record in KM ๐Ÿ˜. Heb verschillende stukken die ik de afgelopen 2 weken gewandeld heb aan elkaar gemaakt en opgevuld met nieuwe stukken. Het was erg warm in de zon. Gelukkig heb ik een heel groot stuk in het Imteradebos gewandeld. Had geen vraag mee genomen of gekregen. Dus het was gewoon lekker genieten en kilometers vreten ๐Ÿคช Liefs Silvia
20,15 Km
18-07-2020
Wandeling 14 was een topper. Vandaag had ik steun een gezelschap van mijn sportieve Belgische vriend. Wat is het toch fijn om samen te lopen. Veel gelachen en gekletst. Was extra genieten vandaag. Prachtinge route van het Drielandenpunt. Met veel klim uitdagingen en prachtige panorama's. Dankjewel ๐Ÿค—โค๏ธ en tot de volgende sportieve uitdaging ๐Ÿคช Liefs Silvia
12,34 Km
17-07-2020
Wandeling 14 was door omstandigheden in 2 stuken. Een gedeelte met de buuf met woef, en de rest alleen. Een flink stuk in een korte tijd. Met een flink tempo en weinig foto's. Cardio-wandeling met muziek in de oren. Ook wel een fijn om te doen. Liefs Silvia
11,2 Km
16-07-2020
Wandeling 13 was weer een natte maar rustige wandeling. Voordeel is dat je weinig mensen tegen komt, dus lekker door kan lopen. Nadeel is de modder ๐Ÿคช Een bekende wandeling in de buurt. Zonder vraag of andere mijmeringen. Gewoon lekker ff wandelpret in de regen ๐Ÿคฃ Liefs Silvia
20,57 Km
15-07-2020
Wandeling 12 was een "zet alles op een rijtje" wandeling ๐Ÿค” Je kent het vast wel.... Dat je op een gegeven moment dingen die niet lekker gaan of zitten op de achtergrond hebt geduwd, omdat je er geen zin of geen tijd voor hebt. Deze wandeling heb ik die dingetjes eens uit de vergeten hoekjes en donkere plekjes gehaald en een plaatsje gegeven. Niet het leukste en makkelijkste om je gedachten mee te vullen, maar vaak wel noodzakelijk. Omdat teveel kleine onopgeloste zaken op een gegeven moment toch zwaar gaan wegen. Thuis gekomen was ik erg moe, maar ook opgelucht en weer een stuk minder belast ๐Ÿ˜ Liefs Silvia
8,62 Km
14-07-2020
Wandeling 11 was een bekende Parkstad-route. Het was nat en grauw weer. Dus lekker door gestapt en weinig foto's genomen. ๐Ÿคช De vraag die ik vandaag mee kreeg is van mijn nichtje. "Wat als ik ziek wordt voor de donatie? Als eerste wordt dan alles even on hold gezet. Want als ik ziek ben, kan ik niet doneren. Ook hangt het ervan wat ik heb. Is het kwestie van uitzieken en herstellen, dan kunnen we later een datum prikken. Is het ernstiger, dan zal ik eerst onderzoeken krijgen. Mocht daar uitkomen dat geen effect heeft op mijn nieren, dan is het afwachten tot ik hersteld ben. Of dat nu lang of kort duurt, zolang ik ziek ben of niet hersteld, kan ik niet doneren. Mocht het zijn dat het wel effect heeft op mij en/of mijn nieren dan kan de donatie niet doorgaan. Ik zal als ik ziek wordt ook altijd in overleg met de donorarts en huisarts mijn beslissing maken. Mocht er in de tijd dat ik ziek ben een donornier aangeboden worden, dan hoop ik dat ze van dat aanbod gebruik maakt. Als ik hersteld ben en ik kan dan alsnog doneren, blijft hij beschikbaar. Tot de volgende wandeling ๐Ÿ˜ en heb je een vraag, stuur hem naar me toe en ik neem hem mee ๐Ÿค— Liefs Silvia
23,8 Km
13-07-2020
Wandeling 10 was langer dan gepland en zwaarder dan de bedoeling was ๐Ÿ™ƒ Ik dacht, even met een omweg naar de fysiotherapeut. Nog geen 5 km als ik de kortste route neem, dacht ik zo een 10 km te wandelen. Het eerste gedeelte was mooi en rustig .... Zie foto's Mijn navigatie systeem was op het einde even de weg kwijt, dus ging het een beetje mis en ik kwam aan de verkeerde kant van de Brunssummerheide uit. Met nog 30 min voor mijn afspraak, vertelde mijn (intussen ge-resetten navigatie) dat ik er 48 min over zou doen om bij mijn afspraak te komen. Dat is natuurlijk wel gemeten in de meest positieve omstandigheden. Kon niet meer doen, dan proberen om optijd te zijn ๐Ÿ˜ Het woordje heide zou voor veel wandelaars al een indruk geven hoe zwaar het soms is om er te wandelen ๐Ÿคช Een grote zandba met planten en bomen (kort maar krachtig beschreven) en dan nog met leuke heuvels hier en daar. Ik vind de Brunssummerheide prachtig en heerlijk om te wandelen. Maar gisteren heb ik op een hele andere mannier kennis gemaakt met hem ๐Ÿคฃ Met afwisselend rennen en snelwandelen heb ik de heide en mijn navigatie laten zien met wie ze te maken hadden. Ik heb het gered ๐Ÿ’ช๐Ÿ˜… Mijn fysiotherapeut vroeg me, terwijl ik met mijn rode kop nog stond na te hijgen, of ik niet eerst een koude douch nodig had ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚ Daar had ik niks op tegen, jammer had hij alleen een klein wasbakje ๐Ÿคช De massage was wel fijn na zo een inspanning. Ik ben zelfs nog te voet naar huis gegaan. (De korte weg, op mijn gemak) Maar het was wel een leuke pittige onverwachte uitdaging, natuurlijk ook omdat het me gelukt is ๐Ÿคซ De laatste maanden zijn niet alleen een voorbereiding op mijn Nierdonatie geweest, maar ook om mijn grenzen te verleggen en mijn toekomst eens opnieuw te gaan bekijken en aan te passen. Een "wake-up call" om de volgende grote stappen te zetten in mijn nieuwe leven die zo'n 10 jaar geleden is begonnen ๐Ÿ˜‰ Optimistische en hoopvolle groetjes, Liefs Silvia
11,5 Km
12-07-2020
Wandeling nummer 9 is ook weer achter de rug ๐Ÿ˜ Een rustige wandeling in de buurt: rondje om Snowworld Landgraaf. En ik heb de trappen van de Wilhelminaberg beklommen ๐Ÿ’ช Deze keer met een vraag van een hele lieve kennis: "Als je nu zelf ziek zou worden, zou er dan geen spijt ontstaan dat je nu je nier wil afstaan??" Eerste reactie zal zeker neer komen op: ....Kak.... Had ik dat van tevoren geweten dan...... ๐Ÿค” Maar gelukkig kunnen we niet in een glazen bol kijken wat de toekomst brengt. Zodat we vrij zijn in onze keuzes die we nu maken. En ik maak me ook geen zorgen over mijn toekomst. Ik leef nu ..... "Wie dan leeft, wie dan zorgt" ๐Ÿ™ De onderzoeken en screening om "Donor bij Leven" te kunnen zijn, zijn streng. ๐Ÿง Je wordt bijna binnenstebuiten gekeerd, zowel lichamelijk als mentaal. En als er iets mis is met je, krijg je dat ook te horen... Niet alleen je nieren liggen onder de loop, maar ook alle ander organen. Er wordt nagegaan of je de keuze uit vrij en met de juiste instanties neemt. Ook gaan ze na of je beseft dat je een orgaan afstaat, je een zware operatie ondergaat. Dat je een herstelperiode nodig hebt en dat er iets mis kan gaan, tijdens de operatie of bij herstel erna. Je krijgt geen garantie.... Je kan je nier niet terug krijgen.... Een gemakkelijke beslissing hรจ ๐Ÿ˜‰ Daarom heb ik deze maand genomen om tot me door te laten dringen waar ik aan begin en me zo goed mogelijk voor te bereiden als het mis zou gaan. Maar, daar kom 'ie weer, ..... "I Always Look At The Bright Side of Life" En een mooi lichtpuntje bij deze gedachte is: Dat ik vooraan op de Nier-donatielijst kom te staan. Of misschien wil er dan ook iemand een "Nier bij Leven doneren" aan mij ๐Ÿ˜˜ Ook weet ik dat dit niet makkelijk zal zijn voor Karin. En ik hoop dat zij als dit zou gebeuren, zich niet schuldig gaat voelen. Want 1. Het is mijn beslissing om mijn Nier aan haar te geven. 2. Kan ze er niks aan doen als het mij overkomt. En 3. We komen ook daar weer samen doorheen ๐Ÿฅฐ Carpe Diem Liefs Silvia
23,11 Km
11-07-2020
Wandeling 8 was zwaar maar mooi Een prachtige wandeling door het Heuvellandschap. Met als streefdoel 20 + km.... Het was genieten van de vergezichten, groene tapijten, bloemen, bossen, stromende rivier, zon, .... en andere reizigers. Dat kun je wel terug zien in de foto's ๐Ÿคฉ Maar heuvels zorgen ook voor klimmen en dalen. Prachtig in het landschap, maar zwaar voor de benen. En als je verwacht om even in de supermarkt wat te eten te kopen in Schin op Geul, dan heb je pech... want het enige wat ze hebben is een bakker ๐Ÿคฃ Dan maar even koffie op een terrasje en plas pauze en door naar Valkenburg. Weer een mooi stuk door een Natuurgebied. (Wat hebben we er veel in Zuid-Limburg) en in het centrum even naar de supermarkt. Kom ik buiten.... ๐ŸŒง Dus regenjas aan en onderweg, terug naar Schin op Geul, mijn lunch gegeten. De laatste 3 km waren erg zwaar. Benen moe van de heuveltjes, regen, .... dus oordopjes in mijn oren en muziek met een goede wandel ritme. Ik was blij dat ik in de trein naar huis zat โ˜บ Maar het is me gelukt: 23 kilometer ๐Ÿ‘๐Ÿค—๐Ÿ˜Š๐Ÿ™๐Ÿ‘Š Weer een overwinning ๐Ÿ˜Ž Liefs Silvia
10,3 Km
10-07-2020
Wandeling nummer 7 ๐Ÿ‘ Even weer een beetje in beweging komen na de regen achtige dagen. Had veel stil gezeten met het freubelen en lezen, dus een opwarmt rondje gemaakt ๐Ÿคญ Wel weer met een flinke bui, maar dat nam ik voor lief ๐Ÿ˜„ Het is zo fijn om buiten te zijn en ook nog lekker in beweging. Dat wandelen houden we erin. Straks met wat meer afwisseling met fietsen. Maar deze maand mogen de benen en voetjes kilometers vreten voor de
16,36 Km
07-07-2020
Wandeling 6 bracht me naar mijn zoon. De vraag van vandaag is zo er wel voor mij als voor hem belangrijk. "Wat als mijn zoon straks Nier nodig heeft?" Mijn zoon wist dat ik bezig was met het nierdonatie traject en nu ik ook daadwerkelijk gezond genoeg ben om mijn nier te doneren , vond ik het wel belangrijk om even met hem te bespreken dat ik maar รฉรฉn keer een Nier weg kan geven. Hij vindt het ontzettend lief (nobel) dat ik Karin wil helpen. ๐Ÿค— En mocht hij ooit zelf met dat probleem zitten, dan zien we dan wel verder. Wie dan leeft, wie dan zorgt! Ik zal dan alles voor hem doen wat binnen mijn vermogen ligt, om voor hem een donor te vinden. Maar ook hier komt mijn levensmotto weer van pas: " Always Look On The Bright Side Of Life" Een stevige wandeling, met een fijn en belangrijk gesprek. Ik ben een trotse moeder en hou zielsveel van hem ๐Ÿฅฐ Liefs Silvia
18,2 Km
06-07-2020
Wandeling nummer 5 is in the pocket ๐Ÿ˜ 18,2 KM Het was een fijne, rustige, mooie, mijmerloze, tocht. ๐Ÿ˜š Afgelopen dagen kwam de vraag, die ik mee zou nemen tijdens mijn wandeling, vanzelf. Maar deze keer niet. Vandaag heb ik gewoon gewandeld, me geen zorgen gemaakt. En heb genoten van natuur, de dieren, bloemetjes, geluiden van de regen en de vogels. Van de zon om mijn huid en had zelfs niet in de gaten hoe laat het was geworden. ๐Ÿ’• Heerlijk dankbaar genieten in het moment... Dat was al een tijdje geleden en had ik ook even nodig. โ˜ฎ๏ธ Ben nu nog aan het nagenieten ๐Ÿ˜ Liefs Silvia
5,87 Km
04-07-2020
Eventjes mijn spieren los gewandeld, van de lange wandeling van gisteren ๐Ÿ˜Š Heb ipv met de fiets, lopend mijn boodschappen gedaan op de markt en in de winkel. Even zonder vraag vandaag. ๐Ÿค—
16,43 Km
03-07-2020
Het was een lange wandeling met zware gedachten. De vraag: Hoe ga ik reageren als er iets verkeerd gaat met de nierdonatie? Kan je vertellen dat de wandeling niet voor niets zo lang was. Er kan van alles misgaan zowel bij mij als Karin en ga ik ze je hier niet allemaal vertellen. Mijn levensmotto is niet voor niks: "Always Look On The Bright Side Of Life!" Hetgeen wat ik wel eventjes kwijt wil, is wat als ze de Nier afstoot. (even voor de duidelijkheid, ik ga daar niet vanuit) Heb ik dan mijn Nier voor niks gegeven ??? NEE !!! Want ze heeft een mooie en een eerlijke kans gehad en daar kunnen we verder niks aan doen. Ook het risico op afstoting is zo min mogelijk gemaakt, want alles wordt van tevoren goed onderzocht en kan met medicijnen goed behandeld worden. Dat het gevoelens zal oproepen dat is een feit. Maar daar komen Karin en ik wel doorheen, want we zijn niet alleen nichtjes van elkaar maar ook vriendinnen. We kennen elkaar intussen door dik en dun ๐Ÿค— Dat was wel de moeilijkste vraag die ik mee heb genomen tijdens mijn wandelingen en die is gelukkig achter de rug en het was ook de moeilijkste om op te schrijven vandaag de latere toevoeging. Tot de volgende wandeling, Liefs Silvia
9,63 Km
02-07-2020
Vandaag een stuk verder gewandeld. Nieuwe wandelpaden en groene natuur in mijn woonplaats Heerlen ontdekt. ๐Ÿ˜ Mijn vraag vandaag: Waarom wil ik mijn Nier doneren? Mijn eerste antwoord komt uit mijn hart. Omdat ik mijn vriendin wil helpen. Om weer gezond te kunnen zijn. Meest standaard antwoord wat je kan geven op die vraag. Maar als ik dan dieper ga graven, kom ik erachter dat het ook met mezelf te maken heeft. Ik weet immers hoe het is om afhankelijk te zijn van je lichaam. Dat je door die beperking eigenlijk geleefd wordt. Dat je je dromen niet meer kan verwezenlijken en je toekomst verwachtingen in duigen vallen.... gelukkig ben ik uit deze periode gekomen en heb nu met aanpassingen, weer mijn leven op kunnen pakken. En ik heb mijn geluk en leven weer gevonden. En bij mij was daar (gelukkig) geen nieuw orgaan voor nodig. Bij Karin ligt dat een beetje anders, Ze heeft letterlijk iemand anders nodig om haar draad in het leven weer op te kunnen pakken. Ook al is dat met aanpassingen... het is iets wat ik haar graag gun. Die meid die vol leven, energie, enthousiasme, iedereen helpt, van haar hobby haar werk had gemaakt en altijd blij is met een onverwachts bezoekje of uitje ๐Ÿ˜.... En dat deel wat ze daar voor nodig heeft, kan ik haar geven. Wat kan een lichaam toch grillig zijn, maar ook weer zo mooi dat dat zoiets mogelijk is. ๐Ÿฅฐ
5,54 Km
01-07-2020
Eerste dag in de regen. Het was heerlijk en ook toepasselijk. Even al de spanningen eraf gelopen van de afgelopen maanden. Ben zo blij dat ik goedgekeurd ben voor de Nierdonatie. Nu kan ik beginnen met de mentale voorbereiding... De eerste 5,54 km zijn voor Karin (nier-ontvanger) en alle Nierpatiรซnten. Want daar is deze Sponsor wandeling voor .... ๐Ÿ˜˜
Astrid Sarafopoulos
13-07-2020
Geweldige stappen zijn al gezet! Zo stoer dat je dit traject bent ingestapt! Veel succes met alle verdere stappen ๐Ÿ’ช๐Ÿป
Harrie van Esch
€ 50,00
Jeannette Zoon-Monshouwer
27-06-2020
Silvia, je bent een topper! Zelf ben ik nierpatiënt en ook op zoek naar iemand die mij een nier wil geven. Wel al gevonden! De persoon ga ik binnenkort ontmoeten. Hoop op een goede match. Super dat je de Nierdaagse gaat lopen!๐Ÿ’ช
Gunther Goemaere
25-06-2020
De moeilijkste afstand is die van de bank tot je schoenen, alles daarna is makkelijker, veel succes !
€ 30,00
S Oosten
Succes
€ 50,00
Karin Van de Wiel
24-06-2020
Succes topper. L๐Ÿ’œve you.